22 October 2010

tALIPON bLACKBERRY Peree

hohoho..saye suke..saye suke.. mari..mari..belakberry hP marilah..salah2..Blackberry okey..Torch..9800..wow!!!


chantek giler.........
ape yang menarek?? yang jadi menarek sebab saye bleh dapat hp ini pree....sejak dua menjak ini, saye menjdi pendengki kepada rakan sekelas yang pakai blackberry..canggih hp nyer..i suke..suke sangat..dier selalu upload gambar kat facebook mase dalam kelas..pakai ape??pakai blackberrylah...

kemudian datang incik nuffnang menawarkan blackberry dengan syarat buat post yang menarek..ala, saye mencuba jer.. xsalah..kalau menarik saye menang..kalau x..saye kalah..dah hobi membebel kan.. ape yang menarek dengan hp Blackberry Torch 9800??
yang paling menarik bg saye sebab dier ader TORCH LIGHT touch skrin..pastu slide..wah, stylo der..wa kepingin sangat2 pada hp itu..tapi apa kan daya, sye pelajar uni, x ada duet mahu beli itu hp canggih..cube nasib masuk peraduan,mana tau rejeki ada?? x salah men cuba-cuba kan..sape cakap salah??

pastu syarat yang lain, incik nuffnang suruh story pasal Celcom Exec 50 Plan..

incik nuffnang, skarang saye pakai 5+1 punyer plan kat hp saye nih..celcom aderlah bnda yang menyambungkan komunikasi kiter di serata m'sia dengan kadar yang termurah.. MURAH .. yang lain x murah sangat..Celcom murah sangat-sangat..dengan Celcom 50 Exec Plan, anda hanya perlu membayar bil serendah RM50 sebulan..kalau anda pakai pepaid dan anda adalah makhluk tengah bercinta, nescaya prepaid yang anda beli adalah lebih dari RM 50rgt sebulan..

selain itu ader juga diskaun setiap bulan, talipon kemana-mana dengan harga 15sen seminit.. bleh gayut dengan pakwe sampai pengsan sebab lepas tu dapat diskaun..diskaun sehingga 30% sebulan..

aderlagi..dapatkan juga broadrand basic plan secara percuma untuk 1 bulan..okey..sudah membebel..incik nuffnang, sabarlah membaca yer..hoho..

3 comments:

Ard said...

nak 1!

nabByla said...

bella nak e5..
hehee..

Mama Un-A-nas said...

nak??nak??nant hanim baut kontest join..hadiah bb satu k :)