04 October 2010

La tahzan

Assalamualaikum..anda mengerti??jangan bersedih..dan berhenti untuk bace post ini krane tiade yang menarek :)

semkin lame kite hidup..semkin bnyak malsah yang bakal kite tempuhi.. suke atau tidak..itulah hakikat hidup yang perlu hadapi...saye menulis ape yang terkandung dalam pikiran..tidak menuju dan tertuju kepada man-mana pihak.. kerajaan ataupun swasta.. ini storagebox saye dan saye berhak ke atas harta saye..

cikgu penah cakap..m'sia has a freedom of voice, but no freedom after you voice out ur opinion..that wat happen..kiter akan ader penyokong mase kite berada di atas, tapi Allah itu adil, bile kite tersungkur,penyokong itu kan u-turn kepada pihak yang lain..

oh..ok..penulisan merupakan satu terapi.. merapu adalah panadol untuk saye tidak jatuh ke gaung kesedihan..minggu demi minggu.. semakin hari semakin sakit..saye terpaksa.. bukan kerana nak mohon simpati..tapi saye memng berperangai seperti ini..saye memng senang marah, kecil hati..tapi saye x berdendam.dulu yer..sekarang.mari kite pilih air masak kerana die tidak keruh seperti milo :) .manusia ader keunikan maseng2..

mungkin anda makin pening bace tulisan saye.. ini adalah surat untuk jiwa..x perlu blajar untuk memahami ape yang saye sampaikan.. ini bukan tips..bukan juga hiburan..ini adalah realiti hidup yang komplicated..

padahal..blog bukan tempat terbaik untuk mengadu!!Allah milik segalanyer..La Tahzan :)

psst: bile sedih baru ingat Allah..padahl ALLAH x penah lupe kite!! please change ur attitude..Jom mengadu kat ALLAH :)

No comments: