22 October 2010

Pensel 2B

awak...
dah lame x jumpe awak kan..
awak dah macam pensel 2B
kite jumpe time tertentu jer..
tu pun sebab cikgu suruh :)

awak kadang2 tajam sangat..
kadang2 saya kene cucuk dengan awak..
sakit.. :)
tapi tu dulu...

awak pun kadang-kadang tumpul..
saye x suke..
awak x paham lawak saye..
:( tapi x per..
saye okey jer:)

awak memang pensel 2B..
skrang susah dah nak jumpe awak..
slalu busy..selalu x ada..
yer lah sekarang orang pakai pensel tekan..

kalau saye tahu, 
saye akan simpan awak baik2..
saye x kan pakai awak..
takot hilang..

tapi..
terlambat..saya pun dah pakai pensel tekan..
yang nie saye janji nak simpan baik2..
biar x jadi macam awak..
Pensel 2B!!

kalu selalu sharpen2..last skali memng habes r..macam awak :)
psst: untuk die yang mungkin x bace:)

2 comments:

AiDa AzRyN said...

Dengan pensel 2b saya dapat 15 A~ erk~ *tetiba iklan sekejap~ ;p

haNem said...

hahha..pakailah pensel 2B