05 December 2009

dalam Hati

ari nie bgun pepagi..buat breakfast..alhamdullillah..pagi nie x hujan bleh basuh baju, jemur baju, lipat baju...=)

tetibe rase nak bukak facebook...
terbace status seorang teman...mmm..nak komen ke x nak??rase macam perlu?terpikir komen dier relate ngan diri aku ke x?
macam yer..hahaha..tapi tu bukan subject yang penting.. aper yang nak dikongsikan ialah, perlukah kiter percaya pada orang yang kiter sayang?

fyi, i'm a negative thinker..going to change my preception towards other..i hate liars...

perlu ke kiter percaya semua bnda yang orang yang kiter sayang buat?rase nyer x..
dier pun manusia mesti akn tipu kiter jugak kan.especially untuk menyelamatkan diri Beliau....
mmmm...aper yang berada DALAM HATI x siapa yang tahu kecuali yang maha ESA.thanks God for being here n there for me.. aper yang aku rase jarang dikongsi..semuanya tersimpan rapi....
kepada my frens, aku ni manusia biase..mudah terasa..hope u can understand me.. aper ynag ade dalam hati kiter x siapa yang tahu.. tetapi for being a gud fren, this most important thing to take care off. jangn amik mudah perasaan orang..tapi dis hakikat..kawan ni macam2..ader yang baik,ader yang x baik...

semua yang aku tulis aderlah aper yang aku rase..perasaan yang bercelaru di dalam hati..persoalan yang paling membelenggu diri ialah DO I NEED A FREN LIKE HER????