25 October 2010

surat kepada penikam kawan

kepada awak,

mungkin awak terlalu gembira dengan kesengsaraan saye..terima kaseh..saye sudah mengenali awak sangat2..awak teruskan lah cerita buruk-buruk  tentang saye..bnyak2 pun x per..nant senang urusan saye kat akhirat..pahala free awak bg bnyak..pastu tolong lah tokok tambah dan ingatkan semua orang perangai buruk saye yang dah lame saye tinggalkan tu yer :)

awak,
boleh x saye nak sebut name awak kat cni??hukhuk..tapi saye x sekejam awak pun..awak tu kejam sangat..konon depan orang awak baik, blakang orang awak jadi setan yer??agak2 la wak, nak dengki pun, jangan lah sampai tikam kawan sendiri..saye doakan awak bahagia yer..lepas nie awak pk la elok2 kalau nak cakap pape ttg saye..awak x der lah kenal saye lame mane pun..ALLAH maha mengetahui..

oh yer, satu lagi, x payah nak buat2 baik lepas nie.. saye maafkan semua dah..minggu nie saye dah stat exam..awak bile??oh, saye x mau amik tahu..yang penting, awak x wujud dah untuk saye.. terima kasih sebab ajar saye erti persahabatan terindah..awak buat baik pun saye dah x nampak..hahaha..tengok..saye dah merepek cakap..

awak,
kalau betul2 awak baik, saye harap awak pun berubah..saye pun jahat satu mase dahulu..tapi manusia nie ader hati..hati tu bleh berubah..dah lah..saye nak study betol2..jangan muncul dalam hidup saye lagi yer..
bye-bye awak-awak semua..

sebelum itu nak kongsi jugak doa ini:

DOA MEMOHON SELAMAT DARI BALA DAN KEHINAAN


اللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُبِكَ مِنْ جَهْدِ الْـبَلاءِ، وَدَرَكِ الشَّقَاءِ، وَ سُوءِ الْقَضَاءِ، وَشَمَاتَـةِ الأَعْدَاءِ
Maksudnya: “Wahai Tuhanku, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu dari kesusahan bala, hinanya kesengsaraan, keburukan qadha` dan kegembiraan musuh ( terhadap masalahku )


p/s: saye nak nangis sangat..tapi rase macam langsung x der guna..keep smiling hanim:)

4 comments:

ila said...

sabar ye akk.
Allah maha mengetahui semua nyer

haNem said...

i'm trying and keep trying..kadang2 hidup sorang2 lagi cool..tapi itu mustahil..Allah mencipta kesusahan dan kesenangan.. i accepted it :)

.Nurul Fateha. said...

like this entry.
we are in a same boat.
sedeh sgt3 kawan yg kite kenal tikam kite dri belakang.
and worse, sume org fikir kite yang jahat. die yang baek.
tired with these dramas plays by those liars.
u be strong. take care =)

haNem said...

i wish i can..keep praying and believing that Allah knows better what da best thing for us :)