14 October 2010

sempek mate besau kesukaan saye :)

sape x der sepek matau besau??meh cni amek hanim punyer..hahahha..bnyak lah ko..ingat ko ader kilang sempek ape??

ini aderlah gambar orang-orangan yang suke merembat sempek hanim :) mari saksikan...oh..ok..gambar ini tiade di pesbuk ok:)

ini adek..Sarah Fatini..suke rembat spek

ini emak..x suke pakai spek..saye pakse dier pakai spek saye..saje suke2:)
kalu dier tahu saye tepek gambar ini, mesti dier "gembira sangat"

ini kecintaan..tu spek dier sendiri

ini saye..tuan Belog..tolong jangan muntah tgk gambar gedik sepeti ini:) hahaha
dah..itu shaja gambar nyer..sayer suke spek besau tapi spek besau x suke saye..ader jer dier buat hal..ilang lah, x sedap pakai lah.. naseb baik soploh ringgit..hoho..korang gelak kan saye eh sebab pakai spek soploh ringgit??hahhahaha..gelak lah..hang pa x tahu, daten2 bini dato2 tu pun pakai yang same brand dengan che' nooo..soploh ringgit jugok.. dah.. x caye sudah.. !! :)

2 comments:

Un Phat Lee said...

fulamak.nanti gua nak beli spek besar jugaklah.

Siti Nurhanim said...

ahahha..beli2..sile beli dan bergayalah seperti dato' :)