05 October 2010

sararisa??apekah itu?

cube korang bace betol2.. nie mesti ader yang tergelak kan..kantoi..korang mesti silap ejaaan terbace sbgai sarsi..kan??kan??hahaha..hanim seems sangat sebuk minggu ini.. sebuk dan sedih..oh tidak..salah channel..ini channel give away okey..mari kite berjuang untuk hadiah istimewa :)

klikkkkkkk!!!



wee..wee..hanim masuk kontest lagi..cik sara,mari bace..mari2..hanim adelah follower kamu yang ke 80 okey :)..mesti kalian tertnya2 apakah hadiah yang dicagarkan??oh..rahsia..sile pg tgk kat blog cik sara..kemudian sertai juga kontest ini...

mengapa saya join kontest ini??bnyak reason..pertama adalah hanim memng gemarkan benda free..yang kedua adalah kerna kontest ini x der peraturan yang menyesak kan nafas..ketiga, sebab hadiah sungguh lumayan..yang keempat, sebab hanim pun ingin menyaport rakan blogger yang buat kontes.bak kate pepatah "what goes around comes around kan"

hanim slalu lah jugak join kontest..join sebab nak menang, tapi salah satu tujuan lain adalah untuk support kawan..nanti time hanim buat kontest mesti ader jugak yang supportkan..

actually hanim ingin mempromote jugak belog cik sara..Alhamdulillah cik sara telah menyediakan satu blog yang menenangkan mata bile bace dan x menyakitkan telinge dengan lagu rock2 kapak..hahahaha..dah2..kang nanti orang cakap hanim bodek nak menang pulak kan..ekekeke..

okey lah cik sara..semoga penyertaan saya ini membuahkan hasil..terima kseh cik sara untuk penganjuran ini :)

psst: ayat tunggang langgang sebab tangan taip post belog,kepala duk hfal kes LAND LAW :)

No comments: