17 October 2010

KesaH Tuntuan Sekolah Uia

lebeh kurang dua minggu saye, SITI NURHANIM akan berpuasa dari berblog, berfacebook,twitter dan lain2 lagi..tapi itu akan bermula pada 27/10..tuntutan sekolah, x siapa yang bleh halang..memblog ini sekadar suke2..bukan lah kerjaya profesional untuk diri saye..kalau pengunjung blog berkurang??oh.. x per..ape nak di heran, saye bukan artis..hanya hamba Allah yang biase.hoho..macam lah artis hamba Allah yang luar biase..ala, buat2 lah paham yer..pening dah nakpikir ayat untuk jage kemaslahatan nih...normal lah pengunjung blog ade x der..bertambah berkurang..hoho..sedar diri sungguh..

dalam keasyikan ber"exam" nant saye mintak maaflah kepada blogger yang singgah blog tapi saye x balas kunjungan.. ampun ya..hoho..kalau rase menyesal datang, x payah datang..ish..ape nih..merepek..bukan x nak balas or berjalan ke blog, tetapi saye nak selesaikan tuntutan sekolah..huhuhu..sekolah saye di UIA yer..bukan nak buat kerja sekolah..tapi nak study untuk final.. :)

kekurangan berjalan-jalan di blog sudah kurang sekarang..saye hnya menjengah blog follower shaja..dan kadang2 membalas kunjungan pengunjung tegar yang meninggalkan jejak..okey..sudah..nak sambung bace buku skolah uia..cikgu uia suruh study bukan suruh bebel kat blog.. :)

tgk..bukti kesibukan tuntutan sekolah uia...:)

psst: sekolah uitm,utm final biler yer??

2 comments:

sHuLI said...

smoga berjayer...
bile abih exam??

Mama Un-A-nas said...

last paper 12hb..huhu