14 October 2010

nuffnang dan saye:)

semua orang sibuk duk cite pasal BE..Me.. ntah pebenda itu pun saye x tahu lah.. berdasarkan niat asal berblogging adalah untuk saje dan suke2..jadi saye dengan berbesar hati memaklumkan bahawa, nuffnang yang tertempek di blog saye ini adalah untuk mempromosikan iklan-iklan berbayar..kepada blogger yang datang ke blog saye dan meninggal kan pesan bahawa "i kLikk ur nuffnang", "i klikk ur DIGi", "kliikk..klikk", saye dengan sejujurnyer, x mungkin dapat memuaskan hati kalian semua dengan membalas balik klikan yang anda buat itu.. saye x nak commit fraud..saye x accused anda commit fraud bile anda klikk nuffnang saye..x.. bukan itu maksud saye...

cume saye nak ingatkan bahawa saye berblog untuk meluahkan perasaan..menulis ape yang saye rase perlu,berkongsi idea dan bukan kerja untuk track ur nuffnang dan klik.saye bukan berblog untuk kelikk nuffnang kamu..itu sampingan sahaja.if saye pg bace blog anda dan incik nuffnang anda keluar, saye kelikk lah..atleast u got a single sen for ur idea on blogging..saye tahu mungkin ader orang x suke dengan statement saye, tapi, i bound with rules and regulation..no fraud. okey..

i'm apologized all my readers for my words..saye berterima kaseh untuk anda yang kelik my nuffnang..tapi jangan harapkan bnda yang same kerna nuffnang itu x kuar setiap mase dan saye hanya akan kelik if it tetibe keluar or ur post memng memerlukan habuan yang lumayan :)


hai..saye hanim :)

keep blogging friends..bile kite ikhlas..one day keikhlasan kite berbayar..

psst: kalau hang pa duk addict sangat ngan nuffnang tu, p mintak keje kat sana.. ya dak?

4 comments:

Ken Wooi said...

banyak orang addicted dengan nuffnang sekarang.. semua mau wang =P

Asri Alam said...

hehe.. tak payah klik pun takpa. iklan tu tujuan nak promosi produk dorang, so kita sesaja klik tp iklan tu sebelah mata pun kita tak pandang, dah tu dorang kena bayar.

nak kata kalau jadi dgn kita hal yg sama, best tak? so jom jadi real blogger :)

Mama Un-A-nas said...

sasa: x bleh la sampai x klik..hanim rase, if post dier memng menarek dan kebetulan iklan tu kuar, why not kite tlong klik.. xsalah pun..kite dah tolong siarkan iklan nuffnang tu kan, if awak x letak nuffnang tu x per la kot..bg yang letak :) yang salah nyer, ramai orang addicted dengan nuffnang..post blog entah ape2 pun.. sibuk nak suruh orang klik itu ini jer..

dats my point of view.. lain orang lain pendapat..

Asri Alam said...

hehe.. camtu ok jugak, terpulang dgn prinsip masing2 kan :)