19 October 2018

YOUTH : CLEANSER PILIHAN MAMA UNA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Alhamdulillah. Mama Una dah hampir 8 bulan guna Youth Skincare. Memang tak akan tukar skincare lain lah. The very best skincare gittew. Siapa yang follow mama una memang tahu sangatlah kelebihan Youth Skincare ni kan. So hari ni mama una nak share pasal Cleanser Youth Skincare. Jom korang baca dan nilai sama sama.
Kelebihan Shaklee Youth Luminous Gel Oil Cleanser 
1. Vital Repair+® Complex 
2. Ekstrak anggur muscadine seperti yang terdapat di dalam vivix shaklee 
3. Teknologi kompleks alga hijau untuk pengelupasan
4. Komplex Youth
Setiap produk YOUTH dirumus secara khusus untuk menangani pelbagai kesan penuaan kulit.
✅Tiada bahan kimia berbahaya & selamat digunakan wanita mengandung.
Cara Menggunakan Pembersih Muka Shaklee Yang Paling Berkesan!
Di bawah ini Mama Unakongsikan cara menggunakan gel pembersih shaklee seperti yang disarankan secara rasmi. Guna teknik dibawah untuk mencuci kulit kita siang dan malam.
Picit tiub pembersih muka & ambil sebanyak saiz 1 biji kacang peas ke tangan. Jangan picit banyak banyak macam ubat gigi tu. Kurus semangat. Gosokkan sehingga menjadi lapisan yang nipis & ringan ke muka kita. Setelah rata, bilas dengan air secara teliti. Simple kan. lepas itu guna la toner. Hihi. 
TESTIMONI YOUTH SKINCARE
Berita baik! Anda boleh mendapatkan Youth Skincare Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kecantikan
WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement dan Youth Skincare.
Tips Penjagaan kulit dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.
*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: