07 October 2018

KEISTIMEWAAN SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS SHAKLEE

Sempena Promosi Vita C Shaklee bulan ni kan. Mama Una nak share kelebihan Vita C Shaklee. Vitamin ni mama una konsisten sejak kenal shaklee. Tak mengecewakan langsung! Favourite!


6 KELEBIHAN SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS SHAKLEE

🍊Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’ (pelepasan masa) . Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat iaitu 1.5mg selama setiap jam.
🍊Sebiji Vitamin C Shaklee mengandungi 500mg vitamin C dan ianya dirembeskan secara perlahan-lahan dalam badan mengikut keperluan badan kita untuk setiap jam. 
🍊Selain itu juga, setiap tablet Vitamin C Shaklee, mengandungi 120mg bioflavonoid dan 25% bioflavonoid ini diekstrak daripada kulit buah yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Apa fungsi vitamin C complex ni? Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C dalam tubuh badan kita serta bertindak sebagai anti-radang, anti-alergi, anti-virus dan juga anti-kanser.
🍊Ia juga dapat mengelakkan salur darah dari runtuh/bocor, meningkatkan fungsi vitamin C, dan mengelakkan vitamin C dari cepat teroksida dan merosakkan sel. 
🍊Satu tablet SR Vita-C Plus ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya. Sudah pasti kita tidak mampu untuk memakan buah limau sebanyak ini setiap hari, kan? 
🍊Namun Vitamin C Shaklee diperbuat bukan dari buah limau/oren. Ia diperbuat daripada Ekstrak jagung. Jadi selamat untuk orang yang ada gastrik makan Vitamin C Shaklee ni. Vitamin C Shaklee juga mengandungi bioflavonoids untuk meningkatkan keberkesan vitamin C itu sendiri.
🍊Kebanyakan vitamin C yang dijual di farmasi mempunyai perasa dan diawet. Namun tidak bagi vitamin C Shaklee. Kerana ianya tiada langsung pemanis tiruan. Vitamin C Shaklee juga merupakan immune booster serta anti radang. Ia mampu membantu penyerapan vitamin C sepenuhnya (kadar penyerapan yang optimum).

So, jom cuba vita C Shaklee sekarang! Sementara harga promo. Jangan lepaskan peluang!!

Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 
WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.
Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.
*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: