16 October 2018

BASIC H2 SHAKLEE : KEGUNAAN DAN KEISTIMEWAAN

Hai korang!!! Hari ini mama una nak share tentang Kegunaan Basic H2. Sebelum tu korang pernah dengar ke ape ke benda Basic H2 ni?

APA ITU BASIC H2? 
Ha... inilah dia. Basic H Shaklee ini daripada ramuan ekstrak kelapa dan jagung. Ianya lembut, selamat tapi sangat powerful!

APA KEGUNAAN BASIC H2?
 ⏺Mencuci dan membersihkan lantai dan alatan permainan. Caranya satu sudu basic h2 ke dalam sebaldi air dan sedia digunakann. Lantai tidak perlu dicuci semula kerana tidak melekit/licin.
⏺Mencuci dan membersihkan sliding door. Caranya ; satu sudu the basic Hdicampur ke dalam sebaldi air dan lap. Tidak perlu dibilas.
⏺Mencuci dan membersihkan kelengkapan rumah seperti kipas / meja makan / meja kopi. Caranya ; satu sudu the Basic Hdicampur ke dalam sebaldi air dan lap. Tidak perlu dibilas.
⏺Membersihkan dakwat pen / kesan pensel pada perabot, lantai. Caranya titik 4-5 titik Basic Hditempat terkena dakwat, gosokkan dan kemudian dibilas. 
⏺Mencuci dan membersihkan bilik mandi dan tandas. Caranya ; satu sudu the Basic Hdicampur ke dalam sebaldi air dan dimopkan/dilap. Permukaan tandas hendaklah diberus.
⏺Mencuci dan membersihkan tempat dan peralatan memasak khususnya yang berminyak. Caranya ; satu sudu the Basic Hdicampur ke dalam sebaldi air dan lap permukaan berminyak.
⏺Membersihkan kesan kerak susu pada puting susu anak. Caranya ; Rendam semalam botol susu dan putingnyaa didalam air yang dicampur 1-3 titik basic h2. 
⏺Sebagai air mandian untuk melegakan kegatalan pada kulit seperti kesan eczema / miang selepas mandi laut / demam campak. Caranya ; 4-5 titik Basic Hdicampur kedalam segayung air dan kemudian gosok bahagian badan menggunakan span kemudian bilas. 



⏺Membersihkan lebihan pelekat atau gula-gula getah pada baju. Caranya ; 5 titik Basic Hdibahagian belakang baju yang terkena gula2 getah dan gosok hingga tertanggal.
⏺Membersihkan sayur, buah daripada bahan awet. Caranya ; Rendam 5-10 minit ikan dengan air yang dicampur 5 titik basic h2.
⏺Mencuci kasut sekolah.Caranya ; 3 titik Basic Huntuk separuh baldi air. Rendam semalaman dan cuci seperti biasa
⏺Mengelakkan bau kepam baju yang lupa di sidai. Caranya; 3-4 yitik Basic H2 ke dalam mesin basuh. 
So, jangan bertangguh! 1 botol tahan sangat lama. Guna 3-4 titik setiap penggunaan! Jom dapatkan 1 botol Basic H2 dengan mama una. 
Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 
WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.
Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.
*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: