18 October 2018

OSTEMATRIX : PIL KALSIUM TERBAIK

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Kalsium merupakan elemen penting yang diperlukan oleh tubuh manusia. Kalsium diperlukan untuk beberapa proses fisiologi tubuh dan penting untuk pembentukan tulang dan gigi terutama di kalangan kanak-kanak. Penyerapan kalsium dalam tubuh manusia dibantu oleh vitamin D3. Pengambilan kalsium tanpa vitamin D3 akan menjejaskan proses penyerapan kalsium. Oleh itu, kebanyakan suplemen kalsium turut ditambah dengan vitamin D3 untuk membantu penyerapan kalsium dalam tubuh.

APA ITU OSTEMATRIX?

Ostematrix ialah supplemen kalsium yang mengandungi zat lain seperti magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, magnesium dan boron.1 tablet ostematrix = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji kacang badam.1 tablet mengandungi 250 mg kalsium dan 100 mg magnesium sebagai bahan utama.

Kelebihan Ostematrix;
🌷Membekalkan kalsium dan magnesium yang cukup untuk ibu dan bayi dalam kandungan.
🌷Mencegah dari awal masalah osteoporosis
🌷 Membantu dalam pembetukan tulang, kuku dan gigi yang kuat
🌷 Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas.
🌷Membantu  melegakan sembelit dan melembutkan najis.
🌷Membantu masalah sakit tumit kaki dan pecah pecah.
🌷 Membantu mengatasi migrain.
🌷Membantu mengurangkan sakit ketika haid

Testimoni Ostematrix







Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 


WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.

Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.


No comments: