26 October 2018

FREE TRIP ON THE BIGGEST CRUISE

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Hari ini mama una nak share pasal FREE TRIP Shaklee ke EUROPE hari tu. Ya Allah. Best gila korang tau tak. and it is FREE. FREE like, korang pergi bawak beg baju dan passport sahaja. Segalanya diberikan. yeaah. Termasuk duit poket. Memang percutian idaman sangat. 10 hari tau. dan paling best dapat pakej skali naik the BIGGEST CRUISE!! Symphony of the Sea.
Yang bertambah tambah best tu, Shaklee taja Free Trip pakej bilik mengadap laut masa atas cruise tu. Best ke tak best? Kalau tak buat Shaklee, agak agak zaman bila nak labur duit pergi merayau atas cruise? Free Trip Shaklee kali ini lebik kurang RM 20,000 untuk seorang! Seorang tau. Pastu kita boleh pergi percuma? Tak ke untung?
Lagi untung dapat bawak suami, anak anak. Ada ahli Shaklee, bawak suami dan dua anak. Maknanya, total secara kasar, kalau kau nak pergi makan angin sendi naik cruise pusing europe sendiri taja, almost RM 80,000 tau. Tapi dengan Shaklee, kau dapat percuma. Trip Percuma Shaklee PERCUMA kepada yang layak!!!! Best nya ya Allah. Nah korang boleh usha dulu SYMPHONY OF THE SEAS.
My Upline. Master Hasifah dan Master Iskandar

Ini lah antara keistimewaan buat bisnes Shaklee tau. Mama Una sangat sangat tak sabar untuk follow all the FREE TRIP Shaklee ni. Kita tak tahu kita dapat ke tak kalau tak cuba kan. Macam mama una dapat Free Trip ke Bangkok tau. InsyaAllah next time kita aim ke lain pulak. Free Umrah pun Shaklee offer tau. S for the rest, korang layan la gambar gambar yang mama una dapat daripada kawan yang sangat enjoy Free Trip Shaklee ni. Kalau korang yang jenis suka travel, tunggu apa lagi? Lets join me now!
My Master. Master Syaheera dan Master Izwan 

Apa yang korang fikir lagi? Jom join Team mama una. Next Year 201, FREE TRIP Shaklee ke US! Best. Melawat Home Office Shaklee di US.
WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + mulakan masa depan anda bersama Shaklee dengan Mama Una. Kelas, tips marketing, info produk akan dikongsi melalui online dan offline.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%

No comments: