28 October 2018

KEBAIKAN LECITHIN

Assalamualaikum semua. Hari ini mama una nak share tentang produk kegemaran mama una. Actually, Mama Una suka sangat Lecithin. Lecithin Shaklee ni best. Dia bantu fungsi otak, kuatkan ingatan kita dan juga bantu untuk mereka yang nak kurus.
 Mama Una memang suka la Lecithin. Kalau diet ambil lecithin, inchloss cepat sangat nampak tau. Mama Una amalkan lecithin lepas bersalin Anas. Saiz seluar daripada 32 sampai muat pakai seluar jeans saiz 27. Hebat ke tak hebat?
So, hari ini mama una share beberapa kebaikan Lecithin yang mungkin orang tak tahu. Biasanya orang hanya tahu Lecithin Shaklee ini hanya untuk kurus sahaja. Sebenarnya banyak lagi kebaikan Lecithin yang orang tak tahu.
KEBAIKAN LECITHIN
🧠Pelarut untuk kolestrol, triglycerides dan lemak lain. (Membantu mencegah penyakit seperti darah tinggi, stroke, penyakit hati, arteri mengeras dan sebagainya.)
🧠Bertindak sebagai pengemulsi lemak. (Memecahkan lemak)
🧠Membantu penyerapan zat zat pemting dari salur darah ke sel badan. Jika lecithin tidak mencukupi, membran sel akan mengeras dan menyukarkan proses penyerapan zat. 
🧠Membantu mengurangkan/mencegah penyakit hati.
🧠Dikenali sebagai makanan otak dan saraf. Ia membantu sel otak berkembang, penting dalam transisi saraf impuls dan neuro transmitter (short term memory)
🧠Sumber hormon neurotransmitter iaitu penggalak proses tidur. No insomnia. 
🧠Pelincir bagi sendi dan penyelenggaraan alat bantuan atau penyembuhan pankreas. 
🧠Kepekatan asid lemak yang tinggi membolehkan lecithin mengekalkan kelembapan kulit yang amat berkesan.
Banyak kan kebaikan lecithin ni. Tapi yang paling glamour adalah untuk kurus dan untuk elak bengkak susu tu. Dua tu paling famous la. Korang nak dapat kebaikan lecithin, cepat cepat amalkan lecithin tau, lebih cepat amalkan, lebih cepat dapat manfaat. 😊
Mama Una share beberapa testimoni lecithin yang korang boleh rujuk.
Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 
WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.
Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.
*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: