02 October 2018

PROMOSI HEBAT OKTOBER 2018

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Mama Una lupa nak share promosi untuk bulan ini. Maklumlah kan dah lama lama tak update blog, mula la lupa apa yang perlu update pada awal setiap bulan.ish ish. Kesian para peminat Shaklee tertunggu apa promosi bulan ni kan.

Bulan ni ada beberapa promosi. 
PROMOSI PERTAMA
Untuk bulan ini, Pengguna dan Peminat Vitamin C Shaklee mesti sangat teruja. Bulan ini, Shaklee menawarkan Diskaun 5% untuk pembelian 3 botol Vitamin C.
Setiap botol mengandungi 180 biji dan tahan sehingga 6 bulan. Pegambilan 1-2 biji sehari.
Mereka yang suka dengan Vitamin C ini elok beli dan dapatkan segera atau buat stok untuk kegunaan sendiri. Boleh ajak kawan kawan kumpul order untuk penjimatan berganda pada bulan ini.
Terus whatsapp mama una di 0193342290 untuk order tau

PROMOSI KEDUA
Sempena Promosi Oktober, Shaklee memperkenalkan Real Men Set. Set ini sangat sesuai untuk para suami atau lelaki maskulin yang mementingkan kesihatan.
Set ini membekalkan suplemen yang diperlukan untuk cemerlang dalam perkara yang setiap lelaki lakukan supaya kekal peka dan bijaksana sepanjang hari dengan ZINK dan ASID LEMAK OMEGA-3, antioksidan penting yang berfungsi sebagai perangsang otak supaya  kekal cergas sepanjang masa!
Dengan kombinasi nutrien yang betul,Pengguna akan lebih bertenaga untuk melakukan apa yang disukai. Mula dengan ZINK dan Koenzim Q10 antoksidan penting yang bertindak sebagai peningkat tenaga untuk anda bergerak aktif sepanjang hari!
Set Real Men ini mengandungi :
  1. Omega Guard
  2. CoQ Trol Plus
  3. Zinc Plus 
  4. Vita E Complex
Terus whatsapp Mama Una di 0193342290 untuk order dan konsultasi lengkap.

PROMOSI KETIGA
Produk baru untuk mereka yang mementingkan kecantikan. Restoring Eye Treatment. Produk organic dengan kelas tersendiri. Untuk bulan ini, setiap pembelian Restoring Eye Treatment, layak untuk mendapat diskaun 20% untuk produk berikut:
  1. Youth Activating Serum
  2. Radiance C+E
  3. Advance Renewal Night Cream (Rich)

PROMOSI KEEMPAT
Paling excited bulan ini, FREE GIFT untuk pembelian Youth Skincare set lebih menarik. Travel bag kuning hitam yang sunggu comel untuk Pengguna Youth atau bakal pengguna Youth. Bulan ini, Shaklee menawarkan Travel bag percuma untuk ketiga-tiga set yang ditawarkan.
  1. Starter Set
  2. Renew and Maintain Set
  3. Intensive Treatment & Repair Set
So, tunggu apa lagi kan, cepat-cepat whatsapp Mama Una untuk dapatkan set Youth anda hari ini.

Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 

WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.

Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.


*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: