18 December 2010

cabaran Hari Pertama

alhamdulillah..mengikut perjanjian yang termetrai dengan incik belog, maka di hapdate kan post baru untuk incik belog..cabaran hari pertama..mengkisah kan tentang perihal diri dan how my day today...namun lebih mengemari untuk bercerita ttg apa yang berlaku hari ini..

dimulakan dengan keadaan badan yang sudah lembik longlai, saye bertabah untuk menghapdate belog..hari bersejarah setelah dapat mendating kan diri bersama cik farah di puncak pertama broga hills..
i'm not a person yang sopan santun, cantik jelita biler berada dihutan rimba, jadi jangan bayang kan i mampu menjaga keindahan wajah bile bergambar di hutan rimba!

memng rase tercabar kalu x dapat letak gambar sebesar ini!

berbekal kan wajah yang memng x kurang x cantik, ditambah dengan keadaan journey yang hujan,tudung mula x berupa.senyum xikhlas, gambar x cantik dan itu pakej bile berada di hutan rimba! .perjalanan mendaki broga hills agak meletih kan..tapi seronok..berbekal kan iringin melodi jeritan cik farah,saye bersama beliau berjaya menaiki dan menuruni broga hills dengan selamat..mungkin akan pegi lagi.lagi..dan lagi.ah..tipu!

sudah..memng x larat nak tibai keyboard nie banyak2 kali..katil memnggil untuk tido..esok ade lagi acara bersama cik farah dan si teman lelaki..

untuk hari ini itu shaja..basuh kaki dan tido sekarang :)
psst: maseh konpius, adekah wajah kuda ada iras2 anjing??

thanks for reading :)
Glow text generator

2 comments:

Farhana Ariffin said...

hikhikhik...ptut sebut kisah mulia kwn baru kite 2 org tu...

Mama Un-A-nas said...

hahha..lupe..next time ah..gambau kawan baru yang mulia pun gulap gulita..huhu