13 December 2010

Depan Lain,Belakang Lain

manusia..macam2 pesen ader kan..entah kenape saye maseh ditakdirkan untuk mengenali seorang insan yang berupa sangat pelbagai..depan sungguh baik memuji..blakang??kenapa depan dan blakang kamux sama kaler?kenape kamu suke kaler yang banyak2??susah ke kamu nak memilih untuk menjadi serupa depan dan belakang??

Allah..hanya kepada nya tempat mengadu..kenape mesti ade makhluk seperti ini..dan kenape mesti saye jumpe ape yang saye x mahu jumpe..wahai masa..cepat lah berlalu..wahai Tuhan, tetapkan iman ku..

bukan ingin mengeluh..bukan ingin merintih..mengetahui, tiada siapa yang mengerti..mohon pengertian dari manusia bermuka pelbagai..saye belum mengenali kamu sejujur nya..cukup lah menegur saya..cukup..cukup untuk kali ini..saye penat menjadi "toys" kamu..sila hormati permintaan saya yang sedikit.persetankan apa yang telah berlaku..cara kita tidak sama..Ari ini hari saya, mungkin esok kamu pasti merasa perkara yang sama..janji Allah itu pasti...

thanks for reading :)
Glow text generator

7 comments:

padle said...

byk2 bersabar ye..life must go on...
:)

Aretikz said...

hehe... awak.. kita kenal pelbagai jenis ragam orang.. keranaNya jua.. maknanya.. kita kenalah sabar dan redha apa yang berlaku.. itupun kira satu ujian bagi kita kan? so.. cheer up.. beristighfar banyak2.. sbb istighfar itu ada kelebihan yg kita xdak ketahui seperti sya tergkan dalam blog saya.. ^_^

haNem said...

thanks u all..a littlesadness sometimes ruined our life..thanks for ur support

- GC - said...

ada macam2 jenis manusia dlm dunia ni.

HaNTwO said...

biasala tu..kadang2 kita pun cmtu gak tanpa kita sedari...perangai kita ni kadang2 susah nak kawal kan walaupun kita cuba mengawal sebaik mungkin...yang penting bykkan bersabar dan wat xtahu je..

Ain Zulaikha said...

sabar ya saya pun selalu kena macam ni jugak. alhamdulillah sebab banyak sabar la orang tu terkena balik.. :)

haNem said...

entah lah..manusia x pernah sempurna..sekali buat salah, dihukum bertahun-tahun..am i friend with an angel?