07 December 2010

Cakap Banyak Benda Dalam Satu Post :)

hoho..selamat hari selasa semua..post sebelum ini hanim berlagak dengan tandangan okey..lupe kan lagakan itu.. ini hanim nak cakap bnyak sangat bnda dalam satu post sahaja..

yang pertama: pada hari ini maka tamatlah sudah program diet hanim selamaa kurang 23 hari cukup 1 tahun..selepas ini hanya perlu maintain berat badan.dan sudah berjaya turunkan 12kg okey..duo belas.kenok makan tengah2 makan..kurangkan melantak MCD..kurangkan balik umah tok wan janggut putih untuk makan kepsi dan kurang kan makan  makanan berlemak yang lain jugak.

yang kedua: disebabkan hanim bakal menerima berita terbaik dalam dua minggu ini, saye seperti mahu mengadakan giveaway untuk rakan2 blogger..berminat x untuk sertai??nanti yer hanim akan bukak penyertaan itu dalam masa terdekat...janji join tau..x join x mau geng!

yang ketiga: mengikut jumlah follower yang ader dekat sidebar tu, lagi 9 orang akan cukup 300..so, hanim rase hanim juga mahu memohon maaf sekiranye ader termungkir janji untuk follow balik sape yang follow hanim tuh..actually bukan saye intentinally x mau klik follow dan jadi follower hangpa, tapi sebab line x elok, kekadang lambat no tunggu loading, lantas memori untuk follow terdelet..maklumlah, kapasiti otak che' ni selalu full dengan masalah rumah tangga..haishh..

yang ke empat: mengikut trafik yang tercatat pada nuffnang, saye sedar yang belog saye tidak akan mempunyai pengunjung jika saye tidak berjalan2 ke serata belog..tapi x ape..jangan hina okey..saye suke2 berblog, dan nuffnang itu hanya side income..kalau dapat Alhamdulillah, x dapat x per..so, kepada yang duk kate blog saye nie x menarek, harapkan BW aje, lantak hang pa lah..che' bukan mintak tolong hang pa BW pun..ya dak??

yang ke lima: x der bnda..tapi nak tulis jugak.. x suke 5..terus lompat yang ke enam..hahha

yang ke enam: saye rasa nak p jalan2 kat bandung..nun kat Indon..ari tu otomen pg dengan geng2 beliau macam seronok jer..tapi terpk jugak, bnyak duet kan nak guna..nak kawen lagi..haishh..dah..tu kot perkara terakhir setakat ini..

gile malas kan nak buat kisah satu2 post..ni post nie kire bumper issue ah kot..tahun depan update pulak..hohoho

psst: yang penting tandatangan tue..hahha
thanks for reading:)
Glow text generator

2 comments:

Fello Ariza said...

yg ke 5 tuh besh..

haha..

:P

kema said...

wah...turun 12kg...dasyat2 gigih hanim diet..kalo kema kompem xdpt,sb asik tgoda ngn mknan..haihh~