28 December 2010

maaf..sedang sebook!

memng sangat menguji minda dan pizikal bile kelas di sekolah uia bermula..tahun empat..semester pertama..tiga minggu berlalu..duit beribu  beratus habes beli buku..oh my god..memng x dapat di nafikan keletihan dan kepenatan memikirkan duet dan tenaga yang berterbangan..

meeting di sana sini juga..meeting pada malam hari..sepetang bertraning untuk University Sport Carnival..x nampak jelaskan saye sangat busy..agak2 memng ade mase ke nak hapdate belog??nak buat cabaran hapdate belog??mane nak basuh baju, kemas bilik, makan tido, blaja dan ulang kaji??

satu per empat buku yang ade kat rak dalam bilik :)


saye bukan hanis zalikha yang bleh score pointer gempak2..saye hanya budak law yang biase..yang perlu berusaha keras untuk dapat result yang gempak..tapi result saye biase..

dan jangan pk saye hangat-hangat taik itik bile meninggalkan belog tanpa ape2 entri menarek..bukan bermakna melepaskan batuk ditangga..tidak..bukan..semua nya kerna pengajian undang-undang di sekolah uia..everyday ade keja, ader kes baru nak kene bace..x terpk untuk memnghabiskan masa di depan belog berceloteh..

sekarang sedikit masa senggang, kelas EVidence bermula pukul 4..kul 3.30 ade appoinment dengan lecture..x tergambarkah kesibukan saye??

ini gambar jiran depan bilik..x der kaitan dengan post :)
psst: jom join kontest yer.hadiah RM30rgt :)
thanks for reading :)

Glow text generator

No comments: