03 December 2010

Berdoa Untuk saye kali ini :)

baki berpoya-poya di rumah hanya tinggal 8 hari shaja..ape mau bikin..actually saye merasakan percutian kali ini adalah membosankan..dengan kate ganti lain kurang seronok kerna hanim maseh di hatui dengan final exam question..sungguh soalan x susah, tapi x tahu knape saye langsung x kompiden dengan jawab soalan yang sesenang itu..hadoooii..

oleh itu, cuti tersebut menjadi sungguh menakutkan sehingga rase nak tido awal2 dan bangun awal sebab nak tahu result cepat2..x sanggup terseksa dengan hantu result final exam.

di sebelah pihak yang lain, percutian saye adalah heaven untuk beliau kerna beliau mampu berkunjung ke bandung.. seronok nyer otomen menjelajah bandung bukan kepalang..namun terima kaseh kerna tidak lupa akan kewujudan raksasa baek di malaysia sewaktu keberadaan di sana..

sudah, kembali ke tajuk asal, siler lah doakan kecermelangan raksasa baek ini..saye janji x kan musnah kan question final exam next sem..berjanji akan belajar bersungguh2 demi untuk mendapatkan kecemerlangan untuk sem depan seterus nyer melayak kan diri untuk berkahwin awal..hoho..ok..silap topik :)

dah la yang senang dan pendek, tolong doakan kesejahteraan akan result saye.result kuar 6 disember ni..tu aje..nak lulus sume..kepada LAND LAW, sile berkeputusan terbaik..penat saye karang jawapan sampai 14 muka surat..untuk subjek lain jugak begitu..

thanks for reading :)

4 comments:

tity said...

all the best utk result anda..

Mama Un-A-nas said...

terima kaseh tity..mudah-mudahan

mira_nas said...

good luck.. takpe yang penting dah usaha..

Mama Un-A-nas said...

dah cube yang terbaik..tahnks