19 November 2010

T..T..T..

kehkeh..saye sangat addict dengan kaler2 tupperware brands untuk kali ini.. chantek sangat2..suke lah..tapi mahal kan..tapi x aper sebab saye suke..tapi kalau suke kalau x der duet x do guno nyo..tapi x per..jom usha tupperware untuk november campaign..x rugi beli kalau anda ader duet lobih..tapi kalau x der duet lebeh baik jangan beli sebab tupperware bukan boleh makan macam nasik..

Eco Bottle Spring (4) 500ml - Click Image to Close
huhu..post nie saje2 jer..untuk puaskan hati saye yang x dapat nak beli sume botol2 air ini..hanya ader beberapa koleksi botol air yang saye mampu beli..mari lah gune tupperware..hahahaha

2 comments:

Lulu caldina said...

warna tu mmg cantek..tgk iklan nuff skrg pun ada masuk tupperware..ngee..

haNem said...

memng pun..nuffnang pun dah ader iklan kpasal tupperware :)