04 November 2010

Makcik timah dan kazen x hOt

ingat lagi post saye tentang kawen awal..mengape ibunda saya dikampung tetibe meng'share' satu notes tentang kawen awal pada dinding facebook beliau..diri disini sudah melonjak kegembiraan kerna memikir kan restu ibunda mahu kawen kan saye dengan kecintaan pada waktu yang lebeh awal..oh my goD..keputusan tak terindah seperti yang diharap kan..mari saksikan perbualan ringkas bonda dengan saye.
kalau anda rabun sile kelik pada gambar..mudah mudahan anda tak rabun :)
kesimpulan nyer, makcik timah a.k.a mak saye hanya saje gedik2 beri harapan kegembiraan palsu kepada saye dan kecintaan dengan meng'share' post kontroversi sebegitu..huh :)

sebelum bonda a.k.a makcik timah membalas komen saye dan kecintaan, saye telah membuat satu status di facebook berkaitan dengan post ini dan hanya kekanda sepupu tercinta MIMI ARYANi yang berani meluahkan rase semangat dan x sabar melihat saye kawen.. dimanakah kazen2 lain..adekah mereka tidak menyedari isu hot ini??cesss..gile perasaan..APE KO PK KO ITU KAZEN PALING HOT??oh nooo..tidak rupe nyer.. ingat kan saye HOT..okey. abaikan jiwa keperasanan itu.saksi kan perbualan kami :)

buat bnda same kalau tetibe kalian rabun :)
psst: ntah kenape xtive sangat duk update belog..sampai tiga post skali jalan malam nie..macam esok dah x der..weh..memng x der, esok hari sedunia untuk setadi lah :) *peace

No comments: