24 November 2010

okey..kadang2 hanim Handal jugak

haishh..memng terror la hanim pada hari ini..mengapa??kerna dapat bangun awal solat subuh dan mengaji sekali..huhuu..bnda tu saye bangge okey..tapi bukan riak..ah..penat lah bila tulis kepuasan hati mesti kene tulis "saye x riak"..dah!

ari ini dapat tolong mak masak kat dapur..dalam maser yang same dapat edit belog incik Boss..tolong adjust yang mane patoot jer..hoho..kelik blog incik boss untuk menatap gambar yang di snap oleh incik boss..
mengkagumkan okey..alo..pakai kamera mahal..mosti cantek..hukhuk..tapi bukan itu sahaja incik boss memng terror pun snap2 gambo..wah pujian melambung2..hikhik

hanim jugak handal bile dalam mase yang same juga sempat mengkontrol dua budak nakal dan bising dalam rumah..memng ringan jer tangan nak lempang beliau berdua..haiip..degil..x dengar cakap..dengan handal nyer hanim kontrol beliau-beliau itu tanpa melibatkan anggota kaki dan tangan..hanya menggunakan suara yang lemak merdu dan mata yang luas gile..puas hati..

kuasa mata

ok..itu sahaja..kehandalan untuk hari ini..esok mungkin lebih handal dalam "mentangani" rumah tangga.kenape nak kene besar??.hakhakhak..mak x bace blog sodier x kan cakap saye gatal..hahhaa...

thanks for reading :)

3 comments:

Aida Azryn said...

hehe~
aida handal berfacebook n blog~
:P

Aida Azryn said...

Eh maksud aida tadi~ kira kalau bangun pagi je trus ngadap laptop~ hape lagi kalau bukan ngadap facebook dgn blog~ XD

Mama Un-A-nas said...

yeah..kite handal..huhhu