16 November 2010

harapan Pendek :)

20112011..may Allah bless..sedang menunggu saat kegembiraan..apakah yang bakal berlaku.. 1 more year need to handle wisely.. am i dat strong?? waiting for the miracle happen..

biler mata merah, hidung mula berair, saat saat terindah berlalu bersama kenangan pahit yang mungkin x kan hilang sampai biler2..bukan kehendak hati dan bukan niat asal menidak kan ape yang tertakdir untuk diri...doa dan air mata bersatu..

teman,
andai itu takdir untuk kita, saya mengundur..bukan kerana mengaku kalah..tetapi penat untuk menegak kan keadilan..biarlah hanya Allah yang menghitung amalan kite..

teman,
jika dengan cara itu kamu bahagia, saya doakan Allah makbulkan doa anda..bukan menyepi..bukan melarikan diri..tapi cukup untuk memuaskan hati-hati yang belum pasti suci..saat saya jatuh tersungkur, tanpa tangan,anda mungkin sudah berpuas hati...

teman,
InsyaAllah, kamu akan menemui permata yang betul2 bersinar..mungkin saya bukan yang terbaik tetapi dengan penuh harapan, saye juga bukan yang terburuk..

akhir, semoga, sial saya tidak melekat pada kamu..May Allah Bless :)

2 comments:

suria lekatlekit said...

iskk.. takde manusia di lahirkan sial.. tak baik ckp camtu HanEm.. jika kita kecewa dgn kegagalan.. ingatlah itu Dugaan.. Kalau kita rasa Dugaan itu sangat berat.. Ingatlah ada orang lebih berat di uji.. Ujian Tuhan tanda dia masih menyanyangi kita.

Mama Un-A-nas said...

thanks.. kadang2 kekuatan itu tanpa sedar dimiliki..huhu

sial tu memng x wujud maser lain..tapi mungkin di "award"kan:)