15 November 2010

Hanya die wali ku

hukhuk..kejam x saye?? adek laki dier seorang shaja.. selalu pulak kene marah..hukhuk..tgk dier tido lepas kene marah dengan semua orang..seorang adek lelaki yang sangat x rajen..tapi sangat menghormati orang tua.. di akui oleh para guru sekolah..

abang,
kenape sungguh degil?/sape x marah..awak punyer perangai sedikit lah pelik.. bukan x sayang..tapi kadang2 setan nie terlalu kuat..hanya silap kecil..kamu tetap terherdik oleh ku..yer kakak garang..

abang,
sbb ape malas?? abng sorang je lelaki..tapi sangat malas.tolonglah berubah..tensionlah handle budak malas nih..ish.

dier seorang adik yang x pernah berdendam..sumpah..marah lah, maki lah.. x penah dier merajuk atau marah lame2.. dier sangat cepat sejuk.. hnya dier wali ku jika ayah pergi..

untuk hanim..sile belajar menerima dan belajar bersabar..andai ada anak nanti mungkin juga dugaan nyer sama..betapa kuat nyer mak ayah melayan abang..anda juga siler bertabah dan bersabr..

all da best to me..yes..saye akui beliau paling degil dan susah di handle..semoga Allah buka kan hati Muhammad Alif Alimin untuk menjadi seorang anak yang soleh, adik yang baik dan abaang yang sempurna untuk melindungi kakak dan adik2 perempuan mu..aminn :)

baru umo 13 tahun..bleh lagi nak cop jadi adik ipar i..hahaha

No comments: