17 November 2010

mukaddhimah Blog untuk Kemaslahatan sejagat??

semua orang mungkin dan memng patot ader menyimpan kesah dan rahsia peribadi..apekah??senang cakap jer semua orang ade rahsia peribadi :)

dalam menulis belog ini, kadang2 kiter terlalu asyik melakar kisah seharian..dalam bentuk yang lebih mudah digapai oleh orang yang memng x suke kite..tapi siapa boleh halang??siapa??..KITE..hanya kite yang mampu halang..tapi saye rase macam saye tak terhalang kot..hahaha

bile review balik post2 lame, alhamdulillah, saye x der lagi mencanang kisah yang terlalu peribadi mungkin.. about friendship that is not personal at all.. semua perkara itu mungkin perlu dikongsi..untuk pengajaran..kisah peribadi dan persahabatan adalah berbeza..dan saye xpernah mencanang sape kawan saye or sape musuh saye..

kepada si reader, dier yang membaca, saya mungkin menulis ttg sesuatu yang buat kamu merasa itu adalah kamu.. tapi jangn cepat perasaan.. my imagination is higher than yours.. i'm not stupid enuf to tell everybody that i got something bad in my life..oh tidak.. nobody control and make my life turn upside down.. i'm controling my life..kadang2 i just wrote what i think dat logically happen..hohoho

so, untuk anda si reader yang perasan dan suke suki mengkondem blog orang, saye menghormati kondeman anda dan harap anda dapat diam.. i'm inviting u to join my "stock menyampah"...kalau nak copy paste ape yang saye tulis tu copy la cik oii.

untuk yang lain, continue to keep ur blog public to make our haters can check up on us..hahaha.ok..kite x kongsi haters :).but remember, ramai orang boleh manipulate kisah kite untuk jaminan maser depan mereka yang menangguk di air keroh :) so, pandai2 la nak buat macam maner..ingat lepas nie setiap kali nak tulis belog, saye nak buat mukaddimah "saye x tujukan post ini untuk kamu "INCIK HAMID BIN DIMAD"..style kan?? x ke nampak nak jage kemaslahatan umat tue..woow!mulia :)

ape masalah??shiiiooohh.pg jauh2 :)

psst: saye hargai nasihat dan pandangan anda :) *love*

2 comments:

Raji and Yeen said...

besar isi tersurat nyer oh ;D

ad kondeman yg xdpt diterima ker nih
hohoh

budak kecil tu style..

Mama Un-A-nas said...

huhhu..
readers..biase lah.
itu adek..memng style dan gedik jugak..hahaha