23 November 2010

mak oh mak..pemusnah diet :)

cess..
apekah mak memng ingin menjahanamkan program diet saye?? sile lupe kan hasrat mak itu..saye tidak mahu..tidak..tidak..tidak..

pulang bercuti di kampung bagaikan meletak kan pedang di leher..habes program diet rosak teruk..setakat ini hanya mampu menahan diri dari melantak pada waktu malam..terror x??sile cakap terroorr sambil angguk kan kepala..saye berpuasa pada malam hari walaupun emak menghindangkan ayam berketul2..makan lain yang sodap2..tapi..haaaiiipp..semua dapat di tempis...untuk mase ini

namun..apakah ini akan berkekalan..mak oh mak...

pengharapkan yang mungkin tinggal harapan..mak semakin seronok menyediakan juadah menarek, membuat eksperimen di dapur dan memaksa saye merasa makanan..betul ke saye di paksa??ah..percayalah kalian..tolong percaya :)


ok..ini Pemusnah diet saye..lalalala~ i love her :)
ari ini 231110, saye telah melantak sebegitu bnyak makanan yang berat2..kasihan perot saye..hukhuk..

wedges yang bleh di makan seberapa bnyak yang saye suke sebab HOMEMADE :)

nsi Goreng KERABU experiment cik emak :)
dan nak selit jugak gambar budak temok yang saye jumpe kat rumah jiran..suke beno jerit2..

ala' Zakirah..si temok !!
oh..itu shaje kisah mak oh mak pemusnah diet..huhu..macam kejam kan tajuk..kejam2 Rock manja.. :)

thanks for reading :)



7 comments:

alexa yussida said...

oopppsssiiieeee~~
makan je hanem..kikiki..nti dah balik kampuss indu lak masakan mak..hah~~ayop~~

haNem said...

cube untuk tidak makan jugak..hahaha..

ken said...

oh yum! :)

husna. said...

balik rumah memang seronok! sebab rumah memang BEST!
balik untuk makan, makan & makan.
makan kat kampus tak best. cuti semester lah nak makan banyak-banyak. hahaha (:

btw, thanks singgah my blog.

haNem said...

hukhuk..yer husna..kalo badan kecik memng sodap nak melantak..tapi bukan saye..oh bukan..tapi melantak jugak
:(

husna. said...

high 5! makan memang best.
bersenam sangat leceh. kalaulah aktiviti menjamu selera itu satu senaman, tentu kita semua sihat macam badang. kahkahkah ;p

haNem said...

suke nyer statement husna..suke2..