01 August 2011

Koleksi makanan Sebelum Puasa

kohkohkoh..tahu2..semua sedang menunggu jam 4 petang kan..nak merempit dan memeceut laju ke bazar2 ramadhan yang berdekatan..caaaiitt..mme syiok kalu berkenderaan untuk ke bazar ramadhan..banyak syiok...tapi apekan daya..tiada kenderaan pacuan 4 roda ataupun 2 roda atau pun motosikal rosa tiga..maka, sile masak dirumah sewaktu bulan puasa..okey..itu arahan daripada hati untuk saya.

nak tepek gambar makanan sebelum puse ari tu..dah selamat hadam dalam perot pun..saje nak buat penuh wall blog ini..sudah..meh tgk

Stew AYAM..best sangat

Ikan goreng tido dalam blanket merah rompol hijau

Dalam Semak ade sotong!

ayaN Goreng NAni

ABC tak panas

Jala tak baru

Sotong lupe lautan

air x tau name

yang ini..air kosong campur laici...bahahahha
thanks for viewing my picas :)

Glow text generator

3 comments:

Anonymous said...

Best heyday! We requirement to advance you outrageous quality tablets at the lowest prices! http://www.mypharmacyforyou.com/

hannaani said...

haha sengal je ayan goreng tu.eh guano mu wak stew ayan?ajor sket.oh btw sotong tu nmpk sgt tempting!

haNem said...

ni lah makanan orang kempung..hahaha