03 August 2011

BUFFERED EARNING

kohkohkoh..dah lame xtgk nuffnang sebab x penah bertambah pon duit kat ctu..skali tadi tgk dan jenguk ader benda baru..BE kat blog saya??perrgghh..ini cubaan atau kenyataann...namun kegembiraan itu tidak berpanjangan...

dikhabarkan bahawa nuffnang ader prob..mungkin sebab itu, tetibe kuar BE kat blog saye..sebab tu ker??hukhukhuk..hancur harapan nak rase Be kan..tu lah rajin sangat kot hapdate belog..miahahahaa...

btw, x per lah, atleast mampu jugak tgk macam mane notification Be kat nuffnang kan..kohkohkoh..

semoga BE yang ada ini adalah kebenaran...

thanks for reading :)
Glow text generator

5 comments:

saharinasaharudin said...

rjin2 update dear,so be will be stay longer :)

huhu,rin xde be dah.sume dah jdi me.sobs sobs:(

saharinasaharudin said...

rjin2 update dear,so be will be stay longer :)

huhu,rin xde be dah.sume dah jdi me.sobs sobs:(

Chuu Muqhlis said...

tahniah ^^

da lme x pat BE :(

haNem said...

la, kite x tau tu Be ke ape..sebab nuffnang kan under maintenance..ntah2 silap bagi..hahahha

mar yanie said...

org nak bagi, kita terima..kalau takde pun, takde hal la..kan? kan?