20 August 2010

iNi Makanan semalam

yes.yes..dapat jemputan makan-kat kunang-kunang restoren daripada pakcik gue..muahahha..sonok sungguh..makan x payar bayar kot sebab tu restoren dier..woha!..nie saye sertakan makanan-makanan yang saye termakan semlam dan kazen-kazen saye yang turut termakan..sedap woo..berbaloi pg makan buffet kat restoren tu..

dewasa Rm47 dan kanak2 Rm23..huh.. macam-macam ader..eskrem..ABC..western,.tradisional..kueh x payah kiralah bnyak nyer..huh, teruja sungguh...x suke makan kat restoren sebab susah nak smyang??oh tidak..di sana ada surau kecik..surau wwooo~ kalau korang nak smayang berimam pun boleh kot.. x der hal lah..toilet cantek..selesa..yang penting, untuk para muslimah,telekung solat turut disediakan..Alhamdulillah..

ini adalah promosi makanan untuk sebulan puase :)
Restoren kunang-kunang terletak kat tepi highway MRR2.. dier macam tersorok sket..tapi x la susah nak cari..bersebelahan dengan Shell..tryla pg..huhu..

ok..promosi tamat :)..nie sikit jer gambar nyer..xdapat nak snap bnyak-bnyak sebab sebuk dan rambang mate pilih makanan macam esok dah xbleh makan..eh memg lah!
makanan 1: ini adelah feberet..salad
makanan 2: ini adalah sate ayam dan daging..sedap
ok..Dan ini Bukanlah Makanan-itu sebelah kecintaan sepupu..
makanan 3:saye telah lupe name kerna saye x makan bnda ini..di makan oleh sepupu..
makanan 4: sotong goreng ape ntah, ikan patin masak tempoyak serta ayampercik (x nampak rupe ayam sebab gune camera murah :))

makanan 5 :adalah daging kambing..di potong dari sekor kambing yang dipanggang..kesukaan Kecintaan dan Juga sepupu

psst: perlu ke tulis caption gambar besar-besar ;) ntah x tau



2 comments:

hannaani said...

nak yg no 3 ngn 5!nnt surh pakcik invite org pulak please

Siti Nurhanim said...

ooiitt..orang letak nombor bukan untuk tempahan lah..hahahha