29 September 2010

terima kaseh Daun Keladi

kehADAPAN penganjur rancangan sendeloka bersama singa..eh2..bukan..kehadapan sihatimerahjambu..saye ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kaseh dengaN penyampaian hadiah giveaway melalui posmen..mak sudah msg tadi dan dier yang bukak hadiah itu dahulu...

mak berkata, baju macam tali bra..kahkahkahkah..kekem betul mak ini..nanti pakai mesti lah dengan inner..apedaa,mak cakp okey lah bleh pakai kerna muat..hahha..kalau x muat memng x bleh pakai..selain itu, mak juga cakap akan membawa hadiah itu ke KL pada minggu ini kerana emak yang duduk jauh di terengganu datang melawat saye yang sedang berperang dengan buku-buku untuk menjawab soalan exam yang tidak kurang senang nyer... oh tipu bukan lah.. mak datang untuk hadiri rumah terbuka..

okey lah..kepadabeliau-beliau yang agak blur dengan pengeposan post yang secara tiba-tiba ini, di harap dapat menekan HANIMMENANGLAGI untuk membaca post hanim yang x seberapa itu tetapi menang..

okey lah..sampai disini shj bebelan hanim untuk kali ini.. moga ketemu dilain lembaran..akhir kata, gambar dress akan ditepek lain kali :")
sori..no picture please :)
Sekian Terima Kseh :)

nak shopping tekan cni k .. (",)

3 comments:

Gua Tertidur said...

dah follow :) follow la blik :)
tgk je camera? beli la satuuu :P

FatinJelita said...

jauh mak ko dtg open house.. bgus btul hahaa.. weyh nanti amik pic ko pakai bju tali bra tuh.. kehkehkehhh

Mama Un-A-nas said...

muhammad: nanti saye follow balik k :)

aten: ko gile ape.. malu lah aku.. aw..aw..aw