25 September 2010

contest Bersama Si Kecil

yang paling penting untuk korang tahu, kontest nie expired pada 10 Oktober..sepuluh okey...

untuk itu, mari menatap gambar saye comot dan sikecil comel dahulu...

:)
ok..name beliau adalah SIti Nurhanim..oh salah..itu name saye.. Beliau ialah Ahmad Rakin bin Ahmad Hafez..seorang anak kepada kawan sekolah rendah yang paling tinggi dan paling awal kawen...nenek Rakin cakap, rakin nie ikot muke mak dier..oh, x kan saye nak tepek gambar muke mak rakin kan..nanti kontest ini bertajuk "kontest bersama mak si kecil" dah kompem penyertaan di riject...

selain itu, untuk pengetahuan,pic nie snap time reunion skolah rendah ari tu.. bertarikh 15/9..x silap 5or 6 Syawal..macam tulah lebey kurang..mak Rakin satu-satu nyer geng skolah rendah saye yang dah kawen..woooiii..macam cite mak Sikecil dah.hoho..

time reunion, saye dukung budak kecik ini..kalau x dukung x kan ader pic macam nie..huhu..kawan-kawansaye cakap, saye dah boleh kawen..dah boleh jadi mak orang..sume sibuk suruh saye kawen cepat..tapi saye cakap :

"ape ko ingat kawen arini esok bleh dapat anak"

ok..sekian terima kaseh...

****************
sile tekan untuk menyertai Kontest...

dan untuk memenuhi kehendak penyertaan..saye menTag kawan2 yang saye jumpe semasa blogwalking..hoho..sile sertai kontest cik penganjur..

4 comments:

Rizuan Ismail said...

err..camner nak join ni..pe yg perlu dibuat?sy tak bp paham..hehe

Siti Nurhanim said...

hukhuk..
klik dan tekan sahaja "kehalaman Kontest Bersama Si Kecil tu"

kat sane anda akan paham:)

Gayahspears said...

maaf~ lambat terjah!!!
gayah polo akak jugak :)
sila tgk update contest~ TQ

Siti Nurhanim said...

orait..thanks..