25 September 2010

Again..ini Keputusan yang Salah

sungguh x sangka..cempedak jadi nangka..huh..dah lame sungguh kenal..tapi rase mungkin perkenalan x mematangkan..dan ia memusnahkan perhubungan..hahahha..ape ntah nak cite.. mungkin sepatot nyer tulis tajuk , KAWAN SAYE YANG KEDEKUT ... :)

today, i go for a movie with kawan..being so xcited, even x dapat nak tgk muvie yang di impikan, saye memilih cerita Charlie St Clouds shj..okey lah..not bad..namun..merasakan ini adlah keputusan yang salah apabila, kegembiraan menjadi malapetaka terburuk..

layak kan dipanggil teman??walaupun sudah di pesan, jangan mengungkit dan jangan berkira about money, tapi maseh juga dibuat perkara yang dibenci saya..saya bukan sangat cerewet, tapi i got rules..kalau nak berkawan, biar ikhlas jangan buat ape yang saye x suke kerna saye pun x buat ape yang awak xsuke..anda tahu, tiada service panggung wayang diberikan secara percuma..tiket perlu dibeli..dibeli dengan duet..ia..money..uang..tapi biase lah..duet, bleh bawak malapetaka..x da duet bawak bncana..

tiket saya dibayar teman.. at counter, dier cakap, la, dier kena bayar..saya buat2 pekak..later saya blanje makan kat KFC..mungkin lah x setanding dengan harga tiket dier yang di bayar tadi..tapi..OMG..one more time.dier cakap saye x mau bayar tiket wayang tadi..bukan saye x mampu bayar..tapi .., selama ini bukan saye berkira pun kalu kuar makan same2..

haish..sungguh sedih..sampai x kuar air mata nak nangis..ape daa..macam maner bleh kwan dengan dier..Incik Belog..sori, i terpost bnda yang i sendiri x suke..tapi x per..kawan selama nyer.. saye trime cara kawan saya tapi..give me time..i'm also an ordinary human being like u :) i'm sori to post dis at public, but u know me well..

psst: kecintaan..u know better.Thanks For the happiness..

Cantik x?


No comments: