25 September 2018

SET MENYUSU SHAKLEE : KENAPA SUSU KURANG?

Assalamualaikum.

Hari ini mama una nak share pasal menyusu. Alhamdulillah mama una dah selesai menyusukan dua tahun cukup untuk both anak.

Anas dan Una. Selesai keduanya mengikut saranan Al Quran. Penat letih mencabar semua ada. Tapi alhamdulillah. Berjaya siapkan segalanya.

Hari ini mama una bukak booth di Hopital Kajang. Bercerita tentang Shaklee. Banyak yang singgah bertanya tentang set menyusu. Alhamdulillah. Ilmu sebagai Peer Counselor memang membantu mama una berkongsi tips dengan para ibu yang ingin menyusukan bayi mereka.

Mama Una banyak suggest Alfalfa ESP dan Vita C untuk bantu ibu ibu menyusukan anak mereka. Nasihat mama una susu perlu berkualiti dan berkuantiti.


Susu kita mungkin banyak. Tapi cair. Tak berkualiti. Anak tak kenyang, susu tak berkhasiat kerana pemakanan ibu tak sihat.

Bukankah setiap apa yang ibu makan itu mempengaruhi penghasilan susu? 

Pemakanan yang tidak sihat adalah FAKTOR UTAMA susu kurang. So, sentiasa make sure untuk mengamalkan pemakanan yang sihat sepanjang menyusukan anak. Mama Una memang galakkan ibu ibu untuk ambil supplement. 

Rujuk cadangan di bawah. Jangan lupa contact mama una untuk terus order tau. http://mamauna.wasap.my/


Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 

WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.

Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: