28 September 2018

VIVIX SHAKLEE : BANTU KESUBURAN

Mama Una share seringkas mungkin bagaimana vivix ni dapat membantu masalah kesuburan.



Vivix ni utk kesuburan dia bantu dari banyak hal:

✅detox tubuh dari segala toksin yg menyebabkan penyakit dan merendahkan tahap kesihatan seseorang untuk pregnant. Apabila badan bebas daripada toksin yang menghalang penyerapan nutrisi, tubuh akan lebih sihat dan subur untuk proses seterusnya.

✅bertindak sebagai anti-radang dimana mencegah segala masalah keradangan yang melibatkan organ wanita.

Contoh: endometritis. Jangkitan pada rahim.

✅melancarkan peredaran darah.

✅bertindak sebagai antioksida untuk meneutralkan radikal bebas yang merosakkan sel termasuk sel rahim dan sebagainya.

✅bertindak untuk memelihara ovari dan oocytes yang bakal menjadi ovum/telur wanita supaya sempurna dan berkualiti.(Reverse oocyte biological age)

✅Kajian menunjukkan reseveratrol membantu wanita yang mengalami masalah endometriosis, cyst, fibroid dan kanser rahim atau kanser payudara.

Dalam vivix pula ada kandungan reseveratrol yang tinggi, dari sumber buah-buahan unik.



Amalkan vivix 1 sudu teh sehari untuk kesihatan anda dan seterusnya meningkatkan peluang untuk memperoleh cahaya mata.👍🏻


Berita baik! Anda boleh beli Vivix pada harga lebih jimat dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, dan terus nikmati penjimatan sehingga 20%. Beli 2 botol Vivix, dan dapat keahlian Shaklee percuma + penghantaran kurier percuma seluruh Malaysia + cash rebate bulan hadapan. Best sangat!

WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + pembelian Vivix.

Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian Vivix dan produk Shaklee daripada Mama Una.

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:

Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.


No comments: