17 April 2012

Make up dan Tudung

ye..memng aku x tahu makeup..tapi aku x kisah ....kawan aku make up jugak, pakai tudung elok jer pun...pastu x der la sampai muke tu dah jadi colouring book..sedang-sedang elok jer die mekap..dan aku x pun menolak keinginan perempuan yang suke makeup...

yang x best ni, beberapa hari ini, soal make up dan tudung dan mult yang meluahkan bahasa-bahasa agama..langsung x selari...oh geram..ckap aku kolot sebab x tahu make up..tak kisah sebab aku dah explain kan...

aku lagi kisah bile, ko makeup macam buku kaler-kaler pastu mulut dok komplen org tu orang ni pasal cara orang lain dress up dan sebagai nya..biarlah orang tu nak pakai x bergaya pun..ko sebuk ape hal..ko mengeji orang bercinta, mengeji org yang freehair...hampes ko kan...

huish..

p/s; sile terase




Glitter text generator

No comments: