03 February 2019

KELEBIHAN AGE DEFENSE MOISTURIZER SPF 50 SHAKLEE

Assalamualaikum. Hari ni pula mama una nak share salah satu produk Youth Skincare yang mama una suka gile. Actually mama una ni jenis tak suka nak tepek skincare kat kulit muka tau. Tapi sebab dah masuk usia 30 tahun ni, kalua tak jaga muka, elok elok usia baru 30 dah boleh jadi usia 40 tahun. seram. Aktiviti seharian mama una banyak terlibat dengan cahaya matahari. biasalah kerja suri rumah kan. hahaha. Sidai baju hadap mentari, amik anak, hantar anak pun hadapt mentari. so, memang cepat la kulit tua jika tak di jaga.

APA KELEBIHAN AGE DEFENSE MOISTURIZER SPF 50?
Youth Moisturizer memberi perlindungan untuk kulit lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan Botani bernutrien melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh. 
BAHAN BAHAN UTAMA:
1.Vital Repair+ Complex 
Vital Repair+ Complex yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrient anti-oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.
2. Muscadine Grape 
Polifenol Muscadien Grape dalam proses berpaten melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin
3. Broad Spectrum Sunscreen SPF50
SIAPA YANG PERLUKAN MOISTURIZER INI?
So, kalau nak cuba Moisturizer ni, jom contact mama una sekarang. harga paling best dan service paling bagus. WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement dan Youth Skincare.
Tips Penjagaan kulit dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.
*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, hubungi:
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-3342290 / 019-2122290
E-Mail : lucky_hanim@yahoo.com
Daftar keahlian Shaklee di “Join Now“ sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

No comments: