06 July 2012

Misteri Sebuah BE

buffered earning atau dalam kate-kate singkatannya, BE adalah sesuatu yang ditunggu-tunggu oleh para blogger..tidak mengira junior or senior blogger, mereka akan bersorak bile di anugerahkan satu list panjang berjela BE...

yang menajdi kemusykilan saya sampai hari ini, kenape BE ini hanya muncul dikala saya mahu melangsungkan perkahwinan dan juga memberanakkan anak yang ade dalam rahim ini? adalah nuffnang sangat menjaga kebajikan para blogger mereka?

seriusly, mase nak kawen hari tu ade 8 BE dilistkan..walaupun satu BE hanyalah seringgit, namun ianya sesuatu yang misteri..bukankah? dan sekarang, list BE semakin berjela di account nuffnang..adakah nuffnang mahu membantu persiapan saya menyambut Khalifah kecil Allah kedunia ini..wah wah, kalau betol memng nuffnang adalah satu badan kebajikan..ekekeke..

kesyukuran sentiasa dipanjatkan..oleh itu, kepada sesiapa yang belum ade BE, elok lah kawen atau, mengandung..hahaha..itu shaja dari saya, pemilik BE yang bnyak dengan jumlah yang ciput..BYE :)
Glitter text generator