04 July 2012

Doa Malam Nisfu Syaaban

alhamdulillah, Allah bg kesempatan kepada kita semua untuk sekali lagi merasai malam nisfu syaaban..seriously, saya memg cetek bab agama ini..org cakap malam nisfu syaaban, saya pun cakap..orang cakap bace yassin 3 kali saya pun baca..tapi hakikatnya x tahu ape sebenarnya yang sangat-sangat penting dengan nisfu syaaban..* my bad

namun, bile dah skolah tinggi, masuk uni, kite kenelah pepandai sendiri cari alternatif untuk pahami dan hayati malam nisfu syaaban...jangan duk sibuk follow je sedangkan x tahu ape-ape tentang sesuatu..x elok..silap2 boleh jadi sesat..nauzubillah..

untuk itu, sekadar sedikit effort kecil yang saya buat untuk peringatan diri sendiri, saye nak share doa malam nisfu syaaban..nak bercakap tentang malam ini, saya bukan seorang yang pakar..jadi ayuh kita survey n google mane2 blog yang mungkin boleh bg kite inf\put berguna tentang malam yang penuh rahmat ini..InsyaAllah..

credit untuk tuan belog :)

Glitter text generator

1 comment:

lelamaisara said...

Amin..:)


Salam kenal..:)

P/s..anak saya Alesya tu tak suke kalu ada benda melekat kat kepala die...cepat je tangan die tarik...heeee