30 June 2011

SukaNeka SukaSuki di Re.Da.Ng

nak jugak cite pasal sukan yang berneka-neka dekat blog sendiri..walaupun blog opis dah basi cite itu, namun blog sendiri maseh suam2 kuku lagi..oh..bukan kah sungguh puitis kata-kata di situ..yakkksss..*sengih nampak gigi..

mungkin sume orang buat tak yang kite pg REdang untuk aktiviti sukan beraneka..gempak bukan kah kedengarandisitu..hoiiisshh..tapi rase nyer ade dua kawan yang tahu, tapi sengaja buat tak tahu sebab jeles dengan ssaye yang ke redang untuk berpoya-poya..oh kawan yang bernama cik Naani dan cik Linda..sori petik name korang..sengaja nak menimbulkan amarah..

macam2 sukan beraneka ade, balik best ialah acara makan pisang..sedap woo..makan pisang pakej dengan pasir2 sekali..hoho..dah main kat pantai memng ah pasir berterbangan..kuikui..

acara lain yang syok jugak, men lambung2 belon ade air..best..jatuh atas pasir x pecah pun..tapi, saya macam biase, x suke berebut untuk menang, oleh itu, saye amik port untuk berada dalam golongan yang kalah..okey..itu shaja cerita sukaneka saya..mari tatap gambar sekarang :)

dua banduan ingin menculik kanak-kanak di RE.Da.NG


acara muke sape paling putih..okey..kalah lagi sebab pesaing main kotor*pakai tepung sebab nak putih :)

redang sejuk sebab tiup belon besar macam nie pun maseh x pecah..* kaitan???



penduduk pulau dapat pisang :)

TEMA: menunggu suami pulang :)

itu sahaja..TQ..huhuhu

Glow text generator

No comments: