23 June 2011

Laksam Terengganu dan Cikgeligeli

hai sume..sekrang cikgeli-geli yang tulis surat kat tV3 add saye..grrr..hahaha..normal lah kan follower bertambah..tapi kan, kihkihkih..nak jugak beritahu orang cikgeligeli add saye..ahkak korang add akulah..hukhukhuk..pos yang paling suke dari cikgeligeli bukanlah surat NORA ELENA itu..namun surat balasan yang cikgeligeli balas kat pengomen yang x tau bezakan lawak,amarah,kejelesan ataupun kesakitatian terhadap DRAMA tersebut..


kenape entry itu sedap??sebab itulah sebenarnya hakikat hidup..toksah duk gebang lebih2 lah..normal nya idup itu macam ape yang cikgeligeli cakap..thumbs up!

dan untuk itu saye yang terase gembira bile dipolo oleh cikgeligeli walaupun instinct jahat cakap, alah, cikgeligeli x kan bace blog yang ntah pape i ni, i nak jugak hadiah kan laksam buatan sendiri untuk cik geli-geli..mkan ke x??nah hamik..hikhik.. kbai :)

jemput-jemput ahkakgeli makan..hahaha


dan ini ADALAH KENYATAAN!

thanks for reading :)
Glow text generator

4 comments:

*Miss Geli^ said...

ok!! tu my faveret!! benci tau teaser ni!

haNem said...

hakhakhak..sori dah habes hadam hokey :)

hannaani said...

laksam tu buat sndri ke?ce bg resepi cane nk buat laksam tu.bg dgn resepi kuah skli

haNem said...

a'ah..sume homemade..resepi??hokey2..nanti orang kasi recepi..nak kene curik dengan emak dahulu