26 July 2010

Sangat murah

oh sungguh murah.. sangat suke.. okey, bukan jualan murah seperti yang anda impikan setiap kali musim perayaan k.. bukan juga pompuan murah yang suke beli barangan time sale..oh salah eh, tu bukan pompuan murah,tu pompuan yang suke beli barang murah..

hujung minggu yang sangat ajaib dan memberangsangkan..sangat seronok dijamu dengan pelbagai makanan yang sungguh menyelerakan saye. sedap sungguh hujung minggu kalau macam ini selalu.. oh yer, sudah jahanam program diet saye.. x tahu ape akan jadi.. (okey,mulai menyesal kerana makan manyak)..terus redha jer...
ok.. nie betul-betul lemak...
<>
sangat excited makan kat Cozy Place..pamplet tu gambar eskrem yang sangat sedap (berdasarkan pamplet yer), tapi x terase sebab flavour yang saye nak tu xder stock..poodaah!

ok..air nie untuk buang lemak..sedaap

 dua bijik muffin jer saye makan.. ah.. sungguh diet.. (penipu giler)

mase duk dalam kete pun maseh sempat melantak maggi cup..
heaven kan makan maggie mase hujan..sedapp woo~

acara terakhir..penutup untuk sesi menjelajah kedai mkan pada hujung minggu.

okey, sekian laporan saye untuk tuan puan.. sungguh saye makan bnyak..tapi hanya gambaryang macam x related dengan MAKANAN yang terpaksa saye paparkan..kalau letak gambarbombang-bombang orang cakap saye berlagak.. x pun cakap, erk eleh..makan kat situ pun nak kechoh..

eh.eh.. apehal pulak saye nih merepek.. senanyer, gambar yang saye snap sume dalam hP kesayangan..hukhuk.. x sempat nak transfer masuk lappy..next time lah.. kedai-kedai yang saye lawat aderlah seperti Kenny Roges yang sungguh ayam sedap (ape nih), Cozy Place yang gaye macam British (saye x suke sangat) tapi korang patot try,dan restoren kunang-kunang kat MRR2 (thumbs up)..link promo tu yang tahun lepas punyer..hahaha..yang baru xjumpe.. actually best sangat tempat tu..eh, knape sebook promote?ntah.. saje kot, dan megi yang saye beli kat kedai mesra petronas (sungguh sedap)..

psst: minuman dan sedikit makanan tu semua saye x beli.saye mampu beli maggi jer dan terpaksa berkongsi kerna itu jer yang saye mampu..okey,bukan mampu..tapi terpaksa jimat dan catu duet..hahaha 

No comments: