20 July 2010

nah..amik ko

akkpk..ooppsss.. silap.. cube lah pk nape saye nie x suke susu.. sesuke ati jer kondem orang yang x minum susu macam saye.. ah.. susu.. saye x suke lah.. korang suke korang minum la...tapi saye x suke.. ok.. paham x?? x suke..

hoho.. ape ek isu sebenar??hah.. cani..pasal susulah..orang cakap kalu x minum susu x der kalsium..tulang x kuat.. mudah reput..gigi x cantik..ok.ok..part gigi tu i mengaku ok.. gigi saye x cantek.. adooii.. sape ade masalah??saye x suke susu nih..x suke.. dusshh.. amik ko.. sebuk..(kene tumbuk)
budak nie sah2 minum susu kan..tapi gigi x cantek jugak..thee :)

nape orang pelik kalau orang x minum susu??memng la susu bagus..bnyak khasiat..dah tu saye x suke.. nak buat macam mane..ecece..suke ati jer ikot kepale awak kan hanim?? thee :)

ape kata korang kalau orang x makan sayur?? hello, saye ni susu jer x minum tahu.. tapi sayur semua jenis saye telan..oh yer..petai tu sayur ke??tu x masuk dalam list la yer.. x bleh makan petai pening..tapi kenape orang x bising pun biler orang x makan sayur..hamboooi2..pilih kaseh r korang.. aku x minum susu bising..

dulu kan saye tgk kotak susu pun nak muntah..tapi biler dah besar citerase dah berubah.. ok.. victory!!!saye boleh tgk kotak susu dan pegang ia.. wah2. sungguh bangge..pedehal ko!pegang kotak susu pun nak bangge..eh..suke ati lah..(sungguh saye suke bergaduh dengan diri sendiri)..bla..bla..bla..

ok2..sudah2..memng susu bnyak khasiat.. akan tetapi..saye maseh tidak suke.. ohhh...tidakk..tidak suke...tidak..

sesungguh nyer saye x suke susu..ade masalah??tapi saye tidak lagi takot kepada kotak susu..lalalala..
nah buktinya..amik ko!!


nah,...amik Ko...2 gambar kot . :)

4 comments:

Nek Nik Nok said...

susu r best.. kenapa anda xsuka susu?? kerana ia putih?? skang nie ada susu kaler lain2.. try r minum seteguk dua.. kui3..

Siti Nurhanim said...

oh.. mintak maaf..take time may be.. 2,3 years from now..hahhaa..
weh, bersyukurlah biler saye dapat pegang kotak susu.. dulu lagi la sadis keadaanya :)

.n u d r a. said...

anem snget! hahah. tatao plak anem ta ske susu. tp puteh T_T ta aci btol. woo

Siti Nurhanim said...

orang makan soya la lah orked ooi..
hahha..takdir jadi puteh nakwat cane.. i redho.. hahha