04 April 2019

KEBAIKAN OMEGA GUARD UNTUK KANAK KANAK

Mama Una nak share kebaikan minyak ikan untuk kanak kanak. Produk Shaklee juga ada mengeluarkan minyak ikan @ fish oil YANG BERKUALITI TINGGI. hihi.
Jom baca info ni. moga bermanfaat untuk kita semua.

Actually omega guard ini sangat banyak manfaat. Tapi kali ni mama una nak share manfaat untuk kanak kanak. Yang mana, Anas merupakan kanak kanak yang menerima manfaat penuh omega guard Shaklee.
Korang boleh baca cerita Anas kat sini

Omega guard ialah minyak ikan terbaik dunia yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat yang sangat eksklusif di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghlangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya.

5 Manfaat Penting Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak 

  1. Meningkatkan sistem imun kanak-kanak
  2. Meningkatkan tahap kesihatan sistem kardiovascular  
  3. Membantu mengurangkan kekerapan symptom eczema.  
  4. Memelihara atau mendorong perkembangan minda kanak-kanak. (DHA dan EPA) 
  5. Mengatasi masalah mengantuk dan hilang tumpuan.  (Omega 3 membantu meningkatkan fokus dalam pembelajaran)
Berita baik! Anda boleh mendapatkan supplement Shaklee daripada Mama Una. Daftar sebagai ahli untuk menikmati bonus pada setiap pembelian dan tips tips kesihatan. 
WhatsApp Mama Una di 0193342290 / 0192122290 (Nik) untuk mendaftar keahlian + supplement.
Jadual pemakanan dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian produk Shaklee daripada Mama Una.
*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Taman Melati, Wangsa Maju, Ampang, Gombak dan kawasan sekitar. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia. Untuk order produk, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, klik icon whatsapp di bawah 😉


No comments: