20 February 2018

YOUTH SKINCARE : SERUM TERBAIK UNTUK KULIT WANITA ASIA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hari ini mama una nak share berkenaan dengan Serum. Korang pernah pakai Serum ke? Mama Una tak pernah pun. Hahaha. Dan tak pernah amik tahu apa tu Serum.


Ye la Mama Una ni cuci muka pun ikot mood. Kalau bulan mengambang rajin lah cuci mukanya. Tapi, dah masuk 30 tahun ni, kene bawak bawak bertaubat sikit lah kan. So, mula cari info pasal Serum dan skincare yang lain.


Alhamdulillah. Mama Una jumpa la kebaikan Serum. Serum muka sebenarnya mampu membantu menghilangkan garis-garis halus, kedutan dan juga bintik-bintik hitam di muka. Serum yang baik diperbuat daripada bahan aktif, yang mana molekul-molekul kecil yang terkandung di dalam serum membuatnya menjadi lebih mudah diserap ke dalam kulit.

Dengan erti kata lain, serum dapat membantu meremajakan kulit kita agar kita kelihatan sentiasa muda dan bebas daripada masalah kulit. Impian Mama Una untuk mempunyai kulit sehalus bayi mampu tercapai dengan penggunaan serum.Hahaha.

Korang tak nak ke kulit muda lembut sehalus bayi? Mesti nak kan. Korang tahu, Mama Una dah guna Serum Youth from shaklee almost 12 hari. Dan dah ada yang cucuk pipi mama una tanya "effect youth ke ni" mak suka mak suka mak suka nak.

APA ITU SERUM YOUTH??

Youth activating serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol, dan youth complex yang berkesan. Ia menggalakan penghasilan kolegan dan pembaharuan pada peringkat sel, buatkan kulit lebih anjal, sihat dan muda remaja.

Memang sangat best serum youth. Botol dia pun berteknologi tinggi tau sebab nak jaga kualiti Serum tu. Jangan tanya kenapa Serum Youth mahal! It is premium product! Bukan Serum timbang tau.

Bahan utama : youth complex dengan apple cell, lotus japonicus, vitamin A

Cara penggunaan serum youth :

Tekan dan pam 1 hingga 1 1/2 ke hujung jari dan sapu rata secara perlahan diseluruh muka. Gunakan 2 kali sehari untuk kesan yang terbaik.
So, sesiapa yang nak try youth kan, terus saja pm mama una. Whatsapp mama una laju laju sebab stock yang bakal masuk on March ni tak banyak tak. Korang lambat korang rugi.
terus save no mama una 0193342290
Thank for reading 

No comments: