01 April 2013

TROLLEY LUGGAGE

muahahaha..mak kan..mak kan..berknenan sangat nak kopak kan poket babapk ko Una...end of this month kite nak g KL kan Una, maka mak rase kan nak heret la barang sebiji dua luggage comel..kahkahkah...


aku ni kekadang, bile x der keja memang merapu lah jadinya...dua usha blogshop itu ini..kat situ kat sini..tetibe terjatuh cinta pulak dengan benda kat bawah ni..alahai, hello kitty comel plak tu..lady birds tu pun cun macam KAK TOONN..hahahaa..


sesape tahu kat mane blogshop yang murah sket..ni standard harga yang aku jumpe mesti RM 215 include postage...x de ke yang murah lagi..aku ni macam ni lah, nak barang lawa, tapi kedekut..hahaha..


tapi kan, kalo x dapat pun, aku mintak ler sedekah dengan sdare mara..kahkahkah..macam ape je kan..wei, duit berkoyan, kalo simpan pun bukan duit beranak kan..hakhakhak..maka, aku akan paksa ayah una beli jugak..hahaha..kalau ayah una x nak beli, aku beli....hukhukhuk.. (meleleh air mata mase taip ni)...ecece..

yang ni cun jugak kan


yang ni gegirl sangat..tapi hitam tu menawan :)


oh una...nanti nangis guling2 tau sampai ayah beli benda ni :)

No comments: