02 April 2013

Origami

yeaahh..aku semakin kreatif..kihkihkih..aku bosan ya amat duk di opis..selagi x dapat Practicing Cert dari Bar Council, selagi tu lah aku bosan kot..muahahaha..


pastu, semalam kan, duk main2 pesbuk, maka terjumpa lah kan benda origami nih...maka, aku pun sibuk lah buat origami..orang putih kate KILLING THE TIME..aku orang melayu panggil, bunuh masa secara berhemah..


Aku dah terror buat benda origami ni..hahaha..terror lah sangat kan..baru dua kot aku expert buat..tapi yang reben tu, aku bangga dapat buat..lepas ni boleh lah buat reben dekat una..hahaha..x payah beli headband lagi..huhu..nampak tak kekdah penjimatan yang aku jalankan disitu...

aku x tau nak letak mane origami tu..sekarang duk atas screen komputer dulu lah...hahaha
mcm pelik je LAWYER perangai cenggini

ni satu lagi
ok...thats all for today..nak joget2 plak..kohkoh..bye

No comments: