04 April 2013

Pizza Percuma

oh ni kisah ari selasa lepas x silap aku..selasa punye cerita khamis baru nak hapdate..memng gaya lawyer sibuk sangat kan..kahkahkah..bukan hape, tapi bile dah makanan free, duit x keluar, makanan masuk mulut, semangat nak hapdate bog tu lain macam sikit..kalau beli dengan duit sendiri aku rase aku rajin sikit kot nak cerita..kihkihkih..(x de kaitan ke?)


cume nak cakap, dengan muke tak malu, aku mintak bos blanje pizza untuk satu opis..alahai, bukan beratus pun nak ooi, RM 66 rgt je..pakai kupon soploh ringgit..murah-murah...aku opkos lah hepi sebab pada hari itu, x payah kuar duit nak beli makanan, x payah kuar opis nak carik makanan, abang pizza anto ke depan opis, bos bayor! nice nice..


okey..itu aje..kene buat post pasal bos blanje, sebab bos jarang blanje..atleast, kalau nak mintak bos blanje lagi, boleh semak blog post bile tarikh terakhir bos blanje..cesss..kejam sangat kekdah nak paw bos kan..kohkoh..mak tak duli nookkss.janji hepi..


daaa :)

No comments: