30 March 2013

Harapan Tinggi

Selamat malam semua...aku ngantuk, tp mcm x brape boleh nak tido..aku duk bace status kawan2 kat facebook..byk harapan y ditulis kat status tu...nak kawen cepat, nak kaya, nak anak, nak hidup senang, nak couple, y paling pelik, nak boifren hensem...adooii..

Biase lah,kalau budak baru nak up, aku pham lah kan..status nak glamour aje..tapi yang dah berlaki berbini pun aku tgk pelik aje...hiiii...maaf la...

Bg aku kan, x salah pun berharap..cume x pyah nak tinggi sangat..kang kalau x dpt, tergolek jatuh tersungkur sakit woo...kite ni merancang, Allah yang tentukan...jgn la pikir nak seronok, nak semua senang je...nanti bile ade mslh kecik, dah glabah..

Aku nasihat, hidup biar sederhana, harapan biar berpada-pada..usaha tinggi takpe..itu aje tazkirah malam ni..aku x harap mate ni dapat pejam dgn lebih cepat lepas aku taip 1 entry baru..tapi ade lah sikit harapan tu..hahahaha...
Okey, slamat malam n doakan aku bhagia selalu okey..eh, aku pun nak kaya :)

No comments: